Kooperatív tanulás
A képzés tartalmáról: A 20 órás pedagógus-továbbképzés bevezeti a résztvevőket a kooperatív tanulás szervezési kérdéseibe, áttekintést nyújt a módszeregyüttessel kapcsolatos legfontosabb kutatási eredményekről.
Az elsősorban gyakorlati tevékenységre épülő továbbképzésben a módszerek különböző életkorban és tantárgyakban való alkalmazási lehetőségein vezetjük végig a kollégákat. Szerepet kap a kooperatív tevékenységek értékelési lehetőségeinek megismerése is.
A képzést vezeti: Steklács János és Pap-Szigeti Róbert.
Projektmódszer
A képzés tartalmáról: A 20 órás pedagógus-továbbképzés a projektoktatás mögött meghúzódó pszichológiai, pedagógiai gondolatok megismerése mellett áttekintést nyújt a módszer vizsgálatát célul tűző kutatások legfontosabb eredményeiről.
Az elsősorban gyakorlati tevékenységre épülő továbbképzésben a projektek különböző életkorban és tantárgyakban való alkalmazási lehetőségeit, a projektek értékelési módszereit próbálhatják ki a kollégák.
A képzést vezeti: Steklács János és Pap-Szigeti Róbert.
Az olvasási képesség fejlesztése
A képzés tartalmáról: A 10 órás pedagógus-továbbképzés az olvasással, a szövegértéssel kapcsolatos kutatások legfontosabb eredményeinek áttekintése után gyakorlatokon keresztül vezeti be a kollégákat az egyes olvasástanítási módszerekbe.
A képzést vezetik: Steklács János és Pap-Szigeti Róbert.
Tanulásmódszertan
A képzés tartalmáról: A 10 órás pedagógus-továbbképzés során a résztvevők azokat a módszereket, játékokat próbálhatják ki, amelyekkel tanítványaik önálló tanulását segíthetik.
A képzést vezeti: Pap-Szigeti Róbert.
Kompetenciamérés a 4. évfolyamon
A képzés tartalmáról: A 3-5 órás pedagógus-továbbképzés során az kollégák betekintést nyerhetnek a képességek értelmezését és értékelését lehetővé tévő elméleti megközelítésekbe, az értékelés módszereibe és az eredmények értelmezésébe. A képzés rövid, gyakorlati áttekintést ad a fejlesztési lehetőségekről.
A képzést vezeti: Pap-Szigeti Róbert.